Instalacja standardowa

Zaawansowany interfejs
Dzięki współczesnym technologiom programistycznym interfejs systemu jest responsywny i przejrzysty.
Autoryzacja użytkowników
bezpieczny i elastyczny system autoryzacji użytkowników z możliwością zdefiniowania zewnętrznych katalogów użytkowników.
Stały dostęp
Hosting w technologii SaaS zapewnia stały dostęp do systemu wraz z dostępem do interfejsu mobilnego oraz REST API.
Zdefiniowane zasady
Możliwość definicji własnych ról i uprawnień oraz działania wszystkich innych elementów systemu według potrzeb.
Funkcjonalność

System kontroli dostępu
- Zdefiniuj swoje własne role i ustal ich uprawnienia jednym kliknięciem

Informacje i powiadomienia
- Aktywność w projekcie, zmiany, aktualności, zgłoszenia są rejestrowane, wysyłane e-mailem i w strumieniu Atom
Raportowanie czasu pracy
- Rejestry czasu na poziomie projektu lub zgłoszenia, raporty zużycia czasu z podziałem na użytkowników, rodzaje zgłoszeń, kategorie i aktywności

Dokumenty i zarządzanie plikami
- Możliwość zamieszczania wiadomości i plików oraz dzielenia się nimi – podgląd zmian oraz adnotacje.
- Budowanie dokumentacji możliwość dodawania załączników i grafik – pełne tekstowe wyszukiwanie zawartości
- Wsparcie dla systemów kontroli wersji: Subversion, CVS, Mercurial, Darcs, Bazaar i Git
Dodatkowe pola
- Możesz dodać własne pola i dzięki temu rejestrować dodatkowe informacje
- Dostępne formaty pól: tekst, data, wartości logiczne, liczby, listy rozwijane i checklisty
- Dodatkowe pola mogą być wyświetlane na liście zgłoszeń i używane do filtrowania
System rejestrowania zgłoszeń
- Zdefiniuj swoje własne statusy i typy zgłoszeń
- Dla każdego typu zgłoszenia oraz roli użytkownika można zdefiniować osobne przepływy pracy
- Dzięki czemu można sterować przepływem zadań i informacji
Dodatkowe pola
Bez instalacji
Nielimitowani użytkownicy
Integracja z AD
Zastosowania
Obieg informacji
Zarządzanie obiegiem informacji w przedsiębiorstwie lub organizacji.
Zarządzanie projektem
Zarządzanie projektami, wdrożeniami
Zarządzanie dokumentami
Definiowalny dostęp do dokumentów i innych plików.
Zgłoszenia serwisowe
System zarządzania działem serwisu; inwentaryzacja środków.
ITIL ver 3
Kodeks postępowania dla działów informatyki wg ISO 20000
BPMN 2.0
Planowanie przepływów pracy zgodnie z ISO 19510