Zaznacz stronę

Wdrożenie

Zadanie

Bez elektronicznego systemu rejestrowania i obiegu informacji, w firmie istnieje wiele nienazwanych procesów. Z tego powodu mimo zbioru dobrych praktyk i niewypowiedzianych zasad trudno jest śledzić pracę i stan zaawansowania poszczególnych zadań. Trudno jest również odnaleźć informację, historię danej sprawy czy osoby za nią odpowiedzialne i ich rolę.

Rozwiązanie

Dzięki wdrożeniu keepOrder można zmapować wszystkie procesy biznesowe w firmie i zbudować na ich podstawie tzw. przepływy pracy. Wszystkie procesy uzyskują sformalizowane ścieżki decyzyjne, które umożliwiają elektroniczny przepływ informacji i dokumentów a także pozwalają śledzić aktualny stan pracy.

Wszystko przemyślane

Wszystko zaprojektowane

%

Opisanie procesów

%

Modelowanie procesów

Dni wdrożenia

Super rezultat

Przebieg wdrożenia

Projektowanie

Zdefiniowanie i opisanie wszystkich procesów.

Mobilność

Automatyzacja procesów i zdalny dostęp do informacji.

Efektywność

Ocena efektów i ostateczne modelowanie systemu.

  • Przepływ informacji 80% 80%
  • Rejestrowanie informacji 50% 50%
  • Terminowa realizacja 75% 75%
  • Email Subscribers 60% 60%

Efekty są wyjątkowe

keepOrder usprawnia procesy i funkcjonowanie przepływu informacji w firmie. Umożliwia rejestrowanie i śledzenie wszystkie informacji. Niemal wszystkie elementy mechanizmów decyzyjnych poprawiają swoje wskaźniki.

Wszystko przemyślane

Wszystko zaprojektowane

Zastanów się nad swoimi potrzebami i ...