Zaznacz stronę

Rozszerzenia i modyfikacje. Dodatkowe funkcjonalności.

Dodatkowe funkcjonalności

Jeśli standardowa funkcjonalność to za mało, istnieje możliwość zainstalowania dodatkowych modułów, wtyczek a także zintegrowania z innymi systemami informatycznymi. Poniżej opisujemy dwie przykładowe funkcjonalności, o które można rozbudować podstawową konfigurację.

Przykładowe wdrożenie

Klient Firma produkcyjna
Data Rok 2015
Szczegóły System prowadzenia projektów, inwentaryzacja, baza wiedzy, CRM, baza klientów, system obiegu dokumentów.
Stan Zakończone

CRM

Kompletny system CRM z rejestracją kontaktów i informacji, możliwością obsługi produktów, zamówień, wystawianiem faktur. Dzięki niemu można dodawać zadania, wysyłać i otrzymywać powiadomienia e-mail, a także rejestrować korespondencję. W połączeniu z keepOrder jest to bardzo efektywne narzędzie pracy.

System obiegu dokumentów

  • Struktura katalogowa
  • Wersjonowanie i historia
  • Powiadomienia e-mail
  • Blokowanie dokumentów
  • Wgrywanie i pobieranie metodą drag/drop
  • Pobieranie całego drzewa w zip
  • Wysyłanie dokumentów i linków przez e-mail
  • Definiowanie ścieżek akceptacji
  • Kontrola dostępu
  • Strumień aktywności
  • Zapis i odczyt w protokole webdav
  • Linki symboliczne
  • Wyszukiwanie informacji
  • Tagowanie
  • Kosz
  • REST API

Chcesz więcej? Masz inne potrzeby?